diumenge, 12 d’agost del 2018

CLXXX dies solars

Pels 6 mesos. Per que la vida continua.
Per que fent camí és una cançó icona,
una guia de la meva vida
des del meu primer desamor.

Aquest ha estat el segon.
Molt més dur que el primer.
Moltes més apostes en joc.

La vida passa.

Fent camí



Fent camí per la vida
em tocarà menjar la pols,
ficar-me dins del fang
com ho han fet molts,
compartir el poc aliment,
que porto al meu sarró,
tant si m'omple de joia
com si em buida la tristor.

Vindran dies d'angoixa,
vindran dies d'il·lusió,
com la terra és incerta,
així sóc jo,
dubtaré del compromís
i a voltes diré no,
o em mancarà quan calgui,
decisió

Però lluny a l'horitzó amb la llum resplendent
ja lliure d'engany la força del vent
m'empeny endavant
veuré milers com jo són els homes
que van vencent la por. 

Alleugeriré el pas 
(és la joia i l'esperit)
duent amb mi el sarró,
 (la força i el crit)
que em guia endavant

i avivaré amb el cant 
tan lleuger 
el pas dels meus companys

Endavant!

FRAM

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser teniu alguna cosa a dir:

LES ENTRADES MÉS VISITADES DURANT LA SETMANA:

Les entrades més visitades

Trashumància 2011


Posidonia oceanica, la reina del Mediterrani

Avistament dofins llistat. Palafrugell maig 2011