dijous, 8 de setembre del 2011

El gran dia

Va ser ahir a la tarda, el 7 de setembre. Ja m'havien avisat que era un moment emocionant, això de muntar el poltre el primer cop. Després d'un any i mig de coneixença mútua, de doma peu a terra....va arribar el moment de pujar. Sense pensar-m'ho massa, ja que el cap de setmana anterior li vam estar donant massa voltes, jo no estava segura, i el cavallet es va apartar i no em va deixar pujar.

A la foto ja es veu que no les tenia totes, però em negava a que ningú pugés abans que jo. Bé, la nena de la meva amiga Mònica, amb dos anyets ella i dos el cavall, ja va pujar a l'Avatar, però això no compta, no? Crec que el cavall ni es va adonar que tenia algú a sobre....

Hi ha un video: quan el tingui editat el publicaré en una altra entrada.

1 comentari:

Potser teniu alguna cosa a dir:

LES ENTRADES MÉS VISITADES DURANT LA SETMANA:

Les entrades més visitades

Trashumància 2011


Posidonia oceanica, la reina del Mediterrani

Avistament dofins llistat. Palafrugell maig 2011