dimecres, 10 de setembre del 2008

He trasplantat l'orquídea Valentina


L'altre dia, en un fogot d'inspiració vegetal, vaig anar a comprar pedres de color de rosa per trasplantar l'orquídea Valentina. Ara les orquídees estan totalment parades, en estat literalment vegetatiu, suposo que per que no hi ha gaire diferència de temperatura durant el dia i la nit, tinguen en compte que són dins a casa, darrera la porta del pati.

La Valentina havia fet arrels durant l'hivern passat, que creixien molt i molt ràpid, però que ara estan totalment aturades. Així que la vaig treure del seu test de vidre i li vaig retallar totes les arrels seques. La pobre va quedar així:




Aquí es veuen les arrels noves.
Llavors vaig intentar de totes les maneres possibles, que hi capigués en algún dels testos que tenia preparats. No va haver maneres. Al final vaig treure el test de vidre de l'orquidea Aurèlia, que és dels meus pares, i la vaig intentar trasplantar allà.
Total. Al final vaig haver de clavar-la literalment, amb una forquilleta de filferro, entre les pedres. I per ara, sembla que està la mar de bé.

De totes maneres, segueixen les dues ben parades.



















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser teniu alguna cosa a dir:

LES ENTRADES MÉS VISITADES DURANT LA SETMANA:

Les entrades més visitades

Trashumància 2011


Posidonia oceanica, la reina del Mediterrani

Avistament dofins llistat. Palafrugell maig 2011