dijous, 8 de juliol del 2010

Data històrica

Ahir vaig rebre un correu on s'afirmava que erem al dia de l'arribada del DeLorean, el cotxe de Regreso al futuro, amb en Marty McFly , el Doctor Brown i el gos Einsten.

El primer que se'm va passar pel cap: Sembla mentida que el futur arribi així, sense avisar. Tant lluny que semblava quan vam veure la pel.li!!!

Seguint el meu instint, que em diu que no em cregui res del que ens envien massivament per correu electrònic (i per això no sóc de les que envien gaire res), he investigat una mica per Internet i m'he trobat dos o tres blogs interessants:

Blog on s'explica que el missatge és una farsa.

Blog on s'explica que s'han posat a la venda màquines del temps

Llàstima que sempre s'hagi d'acabar la màgia.....

Blog interessant sobre de què va la pel.li.

Aquest altre blog parla de curiositats de la pel.li:

Curiositats de Regreso al Futuro





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser teniu alguna cosa a dir:

LES ENTRADES MÉS VISITADES DURANT LA SETMANA:

Les entrades més visitades

Trashumància 2011


Posidonia oceanica, la reina del Mediterrani

Avistament dofins llistat. Palafrugell maig 2011