dimarts, 22 de juny del 2010

Primera nit d'istiu

Doncs del del dissabte, que plovia i feia tramuntana, que no vaig a veure els cavalls. Primer pel vent, ahir per desànim, encara que la dama encara bufava, i ara per falta de temps...
Dissabte, però, vaig estar una estona amb l'Avatar, el vaig respatllar, en el camp mateix i lliure...Com estava el cavall!!! Duia una capa de fang per sobre, senyal que s'havia revolcat, pels dos costats, en el camp moll. Vam jugar una estona, a seguir-me, a intentar bloquejar-me, de vegades (ho haig d'admetre) amb èxit...en fin.
Els cavalls mouen el cap i el coll d'una manera característica, crec que quan estan contents o tenen ganes de jugar, com els gossos quan volen que els tiris la pilota.

Després vaig portar-li una poma a la Garbosa i la volia respatllar, però no em va deixar, es posava de culs i em feia orelles. No sé si a mi, o al cavall del costat, perque li vaig donar una carrota, al del costat...total, com que ja plovia bastant, me'n vaig tornar cap a casa.

He de tornar per sant Joan com a molt tard. A buscar herba de sant joan.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Potser teniu alguna cosa a dir:

LES ENTRADES MÉS VISITADES DURANT LA SETMANA:

Les entrades més visitades

Trashumància 2011


Posidonia oceanica, la reina del Mediterrani

Avistament dofins llistat. Palafrugell maig 2011